خدمات
عمده فعالیت شرکت مربوط به واحد خدمات و پشتیبانی است که از بدو تاسيس شرکت شروع به فعاليت نموده و با افتخار توانسته است در طول این سالها به بسیاری از شرکتهای دولتی و خصوصی خدمت رسانی کند.
پایداری بی پایان
آدفا همواره تلاش کرده است تا با اتکا بر دانش فنی روز، رابطهای پایدار با مشتریان خود برقرار کند. ما خود را مشاور امین مشتریان میدانیم. بر این پایه با پارهای فعالیتها تلاش کردهایم تا به این مهم هر چه بیشتر دست یابیم:
- ارائه خدمات تخصصی مدیریت، نگهداری و پشتیبانی
- انجام بازدیدهای دورهای جهت شناسایی مشکلات احتمالی
- استقرار سیستم Help Desk در سایت مشتری برای ثبت تمامی درخواستها
- استقرار سیستم ثبت مشخصات دستگاهها در سایت مشتری و تنظیم شناسنامه دقیق سیستمها
- انجام خدمات مشاورهای در حوزه سرویسهای تخصصی به مشتری
- همکاری در جهت بهینهسازی شبکه و ارتباطات
- تهیه گزارش از عملکرد سرویسهای سازمان و سعی در بهبود مستمر آن
- ایجاد سیستمهای پشتیبان گیری اطلاعات
شناخت مشکلات
آدفا از نزدیک با شرکتهای گوناگون و چالش های آنها با مرکز داده، امنیت، مجازیسازی و مانند آن در طول این 15سال آشنا است و در پارهای مواقع خود با این چالشها مواجه شده است. دانش ما در این زمینه تنها تئوریک نیست. کاملا کاربردی نگاه میکنیم و بر پایه آن از تکنولوژی سود می بریم.
پاسخگویی حقیقی
آدفا به پاسخ های قالبی و پشتیبانی یکسان به همه باور و اعتقادی ندارد. هنگامی که مشکلی بوجود میآید، دقیق می شنویم و زمانی پاسخ میدهیم که جوابی کاملا روشن به پرسش شما داشته باشیم.
سرعت و انعطاف بالا
آدفا با استفاده از استانداردهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITIL) توانسته است با ایجاد
- نقطه تماس یگانه (SPOF)
- ارائه خدمات کانالیزه شده
- ثبت و پیگیری تمام درخواستها، رویدادها و تغییرات
- آموزش مداوم پرسنل
پاسخی بگذارید