مواردی که در پشتیبانی شبکه و نگهداری مرکزداده باید رعایت کنیم.
مدیریت، نگهداری و پشتیبانی شبکه
یکی از عمده فعالیتهای شرکت آدفا ارائه خدمات مدیریت، پشتیبانی شبکه و نگهداری است. این واحد از بدو تاسیس شرکت شروع به فعالیت نموده و با تلاش همکاران، توانسته است در طول این سالها به بسیاری از سازمان ها، موسسات، ادارات و شرکتهای دولتی و خصوصی خدمات پشتیبانی و نگهداری در زمینههای شبکه، سخت افزار و نرم افراز ارائه نماید.
پایداری بی پایان
آدفا همواره تلاش کرده است تا با اتکا بر دانش فنی روز، رابطهای پایدار با مشتریان خود برقرار کند. ما خود را مشاور امین مشتریان میدانیم. بر این پایه با پارهای فعالیتها تلاش کردهایم تا به این مهم هر چه بیشتر دست یابیم:
- انجام بازدیدهای دورهای جهت شناسایی مشکلات احتمالی
- استقرار سیستم Help Desk در سایت مشتری برای ثبت تمامی درخواستها
- استقرار سیستم ثبت مشخصات دستگاهها در سایت مشتری و تنظیم شناسنامه دقیق سیستمها
- انجام خدمات مشاورهای در حوزه سرویسهای تخصصی به مشتری
- همکاری در جهت بهینهسازی شبکه و ارتباطات
- تهیه گزارش از عملکرد سرویسهای سازمان و سعی در بهبود مستمر آن
- ایجاد سیستمهای پشتیبان گیری اطلاعات
شناخت مشکلات
آدفا از نزدیک با شرکتهای گوناگون و دردسرهای آنها با مرکز داده، امنیت، مجازیسازی و مانند آن در طول بیش از15 سال آشنا است، و در پارهای مواقع خود با این چالشها مواجه شده است. دانش ما در این زمینه تنها تئوریک نیست. کاملا کاربردی نگاه میکنیم و بر پایه آن از تکنولوژی سود می بریم.
پاسخگویی حقیقی
ما به پاسخ های قالبی و پشتیبانی یکسان به همه باور و اعتقادی ندارد. هنگامی که مشکلی بوجود میآید، دقیق می شنویم و زمانی پاسخ میدهیم که جوابی کاملا روشن به پرسش شما داشته باشیم.
سرعت و انعطاف بالا
این سازمان با استفاده از استانداردهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات(ITIL) توانسته است با ایجاد:
- نقطه تماس یگانه( SPOF)
- ارائه خدمات کانالیزه شده
- ثبت و پیگیری تمام درخواستها، رویدادها و تغییرات
- آموزش مداوم پرسنل
انعطاف و سرعت در ارائه خدمات پشتیبانی شبکه و نگهداری را به حداکثر برساند.