درباره آدفا

 

شرکت آدفا از سال 1382 فعاليت خود را آغاز نموده است تا با بهره‌گيري از توانمندي‌هاي كادر مجرب، استفاده از تكنولوژي‌هاي نوين و بکار گيري دانش روز، به عنوان ارائه دهنده راهکارهای مراکز داده ، مجازی سازی ، امنيت و با خدماتی چون طراحی ، اجرا ، نظارت و پشتیبانی و نگهداری از سرویس های مراکز داده به صورت 24/7 و تأمين تجهيزات شبکه و مراکز داده در جهت پيشرفت اهداف سازمان‌ها و موسسات در زمينه‌هاي مختلف فاوا به نحو شايسته اي فعاليت نمايد.

سرلوحه اهداف شركت آدفا، ارتقاء سطح رضايت مشتريان خود در كوتاهترين زمان ممكن و سرمایه کلیدی آدفا بیش از 1000 مشتری وفادار و بیش از 60 پرسنل متخصص می باشد كه در اين راستا و به جهت ايجاد اعتماد و ارتقاء كيفيت خدمــات جهت افزايش رضايت مشتري، نسبت به استقرار، اجرا و بهبود سيستم مديريت كيفيت ، اخذ تاییدیه صلاحیت از سازمان برنامه و بودجه ، اخذ گواهی سمتا ، اخذ گواهی افتا ، عضویت در سازمان نظام صنفی صنفی رایانه ای کشور و عضویت در کمیسیون مراکزداده سازمان اقدام گردیده است.

 

فلسفه وجودی آدفـا

ارتقاء بهره وری در سازمانها از طریق فراهم آوردن و مدیریت بسترهای اطلاعاتی و ارتباطی بهینه با استفاده از سرمایه های انسانی متعهد و متخصص ، آموزش های مداوم و استفاده از تجربیات و دانش شرکای تجاری فلسفه وجودی آدفا را تشکیل می دهند.

چشم اندز آدفـا

با اتکا بر توانمدی سرمایه های انسانی تا سال 1405 ، جایگاه آدفا در بین 20 شرکت برتر حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور باشد تا بتوانیم به عنوان یکی از رهبران کلیدی در کشور ضمن کمک به رشد و شکوفایی اقتصاد کشور ، در راستای ارائه خدمات دربازارهای بین المللی اقدام نماییم.

ارزش های آدفـا

  • اشتیاق و توانایی برای شروع کار، همراه با برنامه ریزی و تدبیر را داریم.
  • برای چالش هایمان، راه حل های نو ارایه مینماییم.
  • کارها و روش هایمان متمایز و شاخص است.
  • در کنار هم، از توانایی های هم، توانمندتر میشویم.
  • فارغ از تفاوتها، انسانها را قابل احترام و ارزشمند میدانیم.
  • با ارتباطات موثر ضمن کاستن از سو تفاهمات، درک متقابل و  بهره وری را افزایش می دهیم.
  • به منافع طرفین، به یک نسبت اهمیت میدهیم.
  • مسئولیتهایمان را درک میکنیم و به عهدهایمان پایبندیم.ما معتقد به همدلی و حمایت از یکدیگر برای ایجاد روحیه تیمی هستیم.
  • بابروز آوری دائمی مهارت و دانش سرمایه های انسانی باعث کارآیی و اثربخشی فرایندهای کسب و کار مشتریان گردیده و درنتیجه موجبات صرفه جویی در اقتصاد کشور را فراهم می سازیم.

خدمات شرکت آدفـا در یک نگاه

  • خدمات فنی، ارتقاء، پشتیبانی و نگهداری
  • مشاوره، طراحی و اجرا  Data  Center
  • مجازی سازی (سرور, دسکتاپ و نرم افزار و…)
  • ارائه راهکارهای ارتباطی(Skype, Exchange,Issabel)
  • امنیت تمامی لایه های شبکه (ممیزی و اجرای)
  • تامین و فروش تجهیزات شبکه و مرکز داده
  • تامین، طراحی و پیاده سازی زیرساخت های ارتباطی و سیستمهای ذخیره سازی
  • طراحی، پیاده سازی و اجرای اکتیو و پسیو شبکه
  • ارزیابی وضعیت جاری شبکه و سیستم ها
  • آموزش

خدمات پشتیبانی و نگهداری آدفـا

يکي از عمده فعاليتهاي شرکت آدفا ارائه خدماتپشتيباني و نگهداري است. اين واحد از بدو تاسيس شرکت شروع به فعاليت نموده و با تلاش همکاران، توانسته است در طول اين سالها به بسياري از سازمانها، موسسات، ادارات و شرکتهاي دولتي و خصوصي خدماتپشتيباني ونگهداري در زمينه‌هاي شبکه، سخت افزار و نرم افراز ارائه نمايد.

پایداری بی پایان

آدفا همواره تلاش کرده است تا با اتکا بر دانش فنی روز، رابطه‌ای پایدار با مشتریان خود برقرار کند. ما خود را مشاور امین مشتریان می‌دانیم. بر این پایه با پاره‌ای فعالیت‌ها تلاش کرده‌ایم تا به این مهم هر چه بیشتر دست یابیم:

  • انجام بازدیدهای دوره‌ای جهت شناسایی مشکلات احتمالی
  • استقرار سیستم Help Desk  در سایت مشتری برای ثبت تمامی درخواست‌ها
  • استقرار سیستم ثبت مشخصات دستگاه‌ها در سایت مشتری و تنظیم شناسنامه دقیق سیستم‌ها
  • انجام خدمات مشاوره‌ای در حوزه سرویس‌های تخصصی به مشتری

خدمات پشتیبانی و نگهداری آدفـا

شناخت مشکلات

آدفا از نزدیک با شرکت‌های گوناگون و دردسرهای آن‌ها با مرکز داده، امنیت، مجازی‌سازی و مانند آن در طول بیش از15سال آشنا است، و در پاره‌ای مواقع خود با این چالش‌ها مواجه شده است. دانش ما در این زمینه تنها تئوریک نیست. کاملا کاربردی نگاه می‌کنیم و بر پایه آن از تکنولوژی سود می بریم.

پاسخگویی حقیقی

آدفا به پاسخ های قالبی و پشتیبانی یکسان به همه باور و اعتقادی ندارد. هنگامی که مشکلی بوجود می‌آید، دقیق می شنویم و زمانی پاسخ می‌دهیم که جوابی کاملا روشن به پرسش شما داشته باشیم.

سرعت و انعطاف بالا

آدفا با استفاده از استانداردهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعاتITIL)  )توانسته است با ایجاد

  • نقطه تماس یگانه( SPOF)
  • ارائه خدمات کانالیزه شده
  • ثبت و پیگیری تمام درخواست‌ها، رویدادها و تغییرات
  • آموزش مداوم پرسنل

انعطاف و سرعت در ارائه خدمات پشتیبانی و نگهداری را به حداکثر برساند.

مشاوره، طراحی، نظارت  و اجرای مراکزداده

از سال ۸۷ در طراحی، نظارت ، ساخت و اجرای برخی از بهترین مراکز داده ایران با مشتریانی بزرگ نقش داشته‌ایم. در همراهی با آدفا خواهید دید که چطور همکاری مشترک ما بهره‌وری شما را افزایش خواهد داد.

این اطمینان، حاصل سال‌ها کار نظام‌مند و ارتباط پیوسته با مشتریان است. وقتی شما از مرکز داده آدفا استفاده می‌کنید، سرویس‌ها در هر ساعت شبانه روز و در هر کجا در خدمت شما خواهند بود.

فلسفه وجودی آدفا « افزایش بهره وری سازمان‌ها از طریق فراهم آوردن بسترهای اطلاعاتی و ارتباطی بهینه » است. به همین دلیل تولید کمتر حرارت ، مصرف پایین برق در سمت مرکز داده و کلاینت باتوجه به تجربه متخصصان ما و راهکارهای مخصوص درجهت کمک به حفظ منابع سازمان و محیط زیست ، از الویت های آدفا است.

یکی از دلایل تمایز بین ارائه دهندگان مرکز داده در ایران و البته جهان تعدد و تنوع تخصص‌های مورد نیاز و پیچیدگی کار در طراحی، ایجاد یا ارتقا یک مرکز داده است. آدفا با تلاش سخت متخصصان خود در بکارگیری فناوری‌های روز و توجه به استانداردهای لازم تمام تلاش خود را  می کند تا هر چه بیشتر از مشکلات آتی جلوگیری کند.آدفا در این خصوص به ارائه خدمات زیر می‌پردازد:

  • طراحی و اجرای زیرساخت مراکزداده شامل: سیستم های سرمایشی، برق، اعلام و اطفاء حریق ، ابنیه و …
  • طراحی و ایجاد سیستم‌های زیرساختی و کنترلی در مراکزداده از قبیل: کف و سقف، سیستم‌های اعلام حریق، سیستم‌های کنترل دما و رطوبت، سیستم‌های کنترل تصویری، سیستم‌های کنترل دسترسی، سیستم‌های مانیتورینگ و …
  • طراحی و اجرای سرویس‌های مرکزداده، سرورها و سیستم‌های پشتیبان‌گیری Offline و Online  برای ذخیره‌سازی انبوه اطلاعات
  • طراحی و ایجاد مدیریت یکپارچه و مرکزی عملیات
  • طراحی و پیاده سازی سایت‌های پشتیبان (Disaster Sites )
  • استفاده از فناوری‌های مجتمع سازی (Consolidation  ) و مجازی سازی (Visualization  ) در سطوح مختلف مرکزداده برای ایجاد مرکزداده پویا (Dynamic Data Center )
  • ارائه راهکارهای clustering  برای ایجاد پایداری در سرویسهای حیاتی سازمان

 

مجازی سازی سرور، دسکتاپ و نرم افزار

شرکت آدفا با اتکا بر تجریبات موثر وچندین ساله در حوزۀ مجازی سازی، همواره ارائه دهندۀ کیفیت مطابق با استانداردهای روز در زمینۀ مجازی سازی بوده و راه اندازی، پشتیبانی و ارتقای پروژه های مجازی سازی در تمامی سطوح سرور، سرویس و دسکتاپ را با رویکرد سادگی  برای مشتریان و دستیابی به اهداف زیر پیشنهاد مینماید:

  • تجميع سرويسهاي سازمان و ايجاد مديريت متمرکز و امنيت بالا
    • پشتيباني از سيستمها و سرويسهاي قديمي موجود در سازمان.
    • يکپارچه سازي منابع سخت افزاري سازمان.
    •  ايجاد محيطهاي تست و گسترش سيستمها بدون ايجاد وقفه
  • دسترس پذيري بالا (HIGH AVAILABILITY)
  • بالا بودن ضريب امنيتي ماشينهاي مجازي.
    • پايين آمدن هزينه‌هاي مصرف برق ، سیستم سرمایشی و نيروي انساني.
    •  ارائه ماشينهاي مجازی واجراي سيستم‌عامل‌هاي مختلف روي يک‌هاست فيزيکي.

پایداری سیستم همراه با استفاده بهینه از منابع سخت افزاری

با مجازی سازی می‌توان چندین سیستم عامل را بر روی یک سرور یا مجموعه‌ای از سرورها راه اندازی کرد تا در عین استفاده از سرورهای مجازی مجزا، تمامی منابع سخت‌افزاری تجمیع شوند و بر اساس نیاز به سرورهای مجازی تخصیص داده شوند. به این ترتیب هر سرور مجازی، شبیه به یك سرور فیزیكی منحصر به فرد عمل می‌كند و سیستم عامل مستقل خود را اجرا می‌كند. علاوه بر این با توجه به تجمیع شدن منابع، بروز اشکال در بخشی از منابع موجب از کار افتادن سرورها  نخواهد شد و پایداری بالاتری حاصل می‌شود

بهره‌وری  بالا

از جمله مزایای این روش، عدم نیاز به ارتقای تک تک سیستم ها، سازوکار مرکزی آنتی ویروس، مدیریت آسان دسترسی‌های کاربران و در کنار اینها افزایش امنیت اطلاعات در سازمان است.

عدم نیاز به نصب سیستم عامل و نرم‌افزارهای متعدد برای کاربران

به این منظور یک نسخه از هر نوع سیستم عامل و نرم افزار کاربردی در یکی از سرورها نصب می‌شود و کاربر می‌تواند نرم‌افزار مورد نظر را در سیستم خود اجرا کند بدون اینکه نیازی به نصب آن بر روی سیستم‌ کاربر باشد. کاربران بوسیله یک سیستم حداقلی مانند تین‌کلاينت یا زیرو کلاینت به دسکتاپ خود دسترسی پیدا کرده از هر کجا و هر زمان با اتصال به سرور می توانند کار خود را انجام دهند.

خدمات و محصولات آدفـادر زمینه امنیت

  • ارائه راهکارهای  جامع منطبق با استاندارد ISMS  (ISO/IEC 27001)  و تضمین کننده مدیریت امنیت اطلاعات .
  • ارزیابی امنیت فناوری که شامل  بازبینی و کنترل لایۀ فیزیکی مراکز داده تا نکات کلیدی داده های موجود در ساختمان داده و تمامی تنظیمات انجام شده میباشد.
  • امنیت حوزۀ فناوری اطلاعات در زمینه هایی از قبیل Antivirus و  DLP و  Network Hardening و  سایر سرویسها و کانفیگهای امنیتی مورد استفاده در حوزۀ فناوری اطلاعات و همچنین خدمات سخت افزارهای امنیتی از قبیل: Jupiter ،  Fortigate، Fortiweb ، Sophos و…

همکاران و مشتریان ما